انتقاد Game Informer از بازی Ryse : Son Of Rome
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




انتقاد Game Informer از بازی Ryse : Son Of Rome

 

اگر پیش از این سریال Lost را تماشا کرده باشید بدون شک با شخصیت دزموند آشنایی دارید .

دزموند در سریال Lost نقش یک راهب مذهبی را ایفا میکرد که در جزیره معروف Lost سرگردان شده بود و او هر روز اعدادی را در کامپیوتر وارد میکرد و این اعداد را بصورت روزانه با کیبرد در کامپیوتر وارد میکرد به طوری که برای او تبدیل به یک عادت شده بود .

من بعد از تجربه عنوان Ryse بی گمان یاد دزموند افتادم . من بعد از گذشت 2 ساعت از انجام بازی ، حسی شبیه به دزموند و وارد کردن اعدادی تکراری را داشتم .

مشخص است که مایکروسافت و CRYTEK قصد دارند برای زمان عرضه کنسول XBOX ONE یک عنوان پرهزینه و حماسی را با گرافیکی فوق العاده و نسل بعدی عرضه کنند .

بعد از مقدمه کلیشه ای بازی ، بازی مکانیزم مبارزات را به من اموزش میدهد ، در ادامه بازی تلاش میکند یک اکشن قوی با گیم پلی عمیق را نشان دهد در حالی در تجربه واقعی بازی به هیج عنوان گیم پلی بازی عمیق نیست .

در ادامه من امیدوار بودم گیم پلی بازی در ادامه کمی سخت تر شود اما در ادامه من با ده ها دشمن رو به رو میشدم که از پای در اوردن آنها به آسانی شماره گرفتن با تلفن بود !

در هر مبارزه من دکمه حمله را میزدم و با هول دادن دشمن ( بصورت ادامه دار ) دشمن را ضعیف میکردم و با ضعیف شدن دشمن ، او رنگ خاصی میگرفت و در آن لحظه با توجه به رنگ من باید دکمه مورد نظر را میزدم و بعد شاهد کشته شدن دشمن توسط ماریوس بودم .

بازی خیلی قابل پیشبینی بود .

بعد از این اتفاقات من سعی کردم تلاش کنم بازی را با یک دست انجام دهم و دست چپ خود را بطور کامل از کنترل خارج کردم و توانستم براحتی از میان دشمنان عبور کنم و به پیش بروم .

در لحظه ای دیگر هم من باید به سربازانم دستور میدادم که سپر های خود را به عنوان محافظ ( درمقابل تیر هلی دشمن ) جلو خود بگیرند که این مورد در مقایسه با مبارزات شمشیرزنی کمتر خسته کننده بود .

زمانی که میخواستم بازی را اغاز کنم میدانستم بازی توسط تیم خوب و با استعدادی مثل Crytek ساخته شده و من برای اغاز بازی خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم اما چیزی که پیشبینی نکردم این بود با گذشت 10 دقیقه از بازی من تمایلی به ادامه آن نداشتم . من امیدوارم بودم یک عنوان زیبا و عمیق را تجربه کنم اما تنها چیزی که فهمیدم این بود بعد از عرضه کنسول مایکروسافت 60$ را صرف این بازی نکنم و در کیف پول خود نگه دارم .



نظرات شما عزیزان:

واسه خودتون فروشگاه خرید شارژ داشته باشید,افزایش بازید سایتتان
ساعت20:01---12 دی 1392
سلام
تعجب نکنید ,, شما هم میتوانید واسه خودتون کــاملا رایگان فروشگاه خرید شارژ داشته باشید!!!!!!!!!
بدون هیچ هزینه ای
شارژ از ما ، فروش از شما
وقتی سودتون تنها به هزار تومن رسید میتوانید برداشت کنید!!
شما میتوانید از طریق لینک زیر برای خودتون فروشگاه خرید شارژ ایجاد کنید!

http://www.shia-14.tk/Forum/Catgory/110/Post/29

من از وبلاگکتان دیدن کردم و وبلاگ خوبی دارید
شما میتوانید با عضو شدن در انجمن ما ، موضوعات وبلاگ یا سایتتان را در انجمن گذاشته و برای وبلاگتان بیننده جذب کنید
درضمننننننننننننن شما میتوانید با ما تبادل لینک هم کنید که بازدیدتان زیادددددددتر بشههههه!!!!!

لینک تبادل لینک : http://www.shia-14.tk/Forum/Catgory/111/Post/30

لینک عضویت در انجمن : http://www.shia-14.tk/Forum/Register/admin


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, :: 13:57 :: نويسنده : ali